در وردپرس از شر خطای حافظه PHP خلاص شوید
نوشته شده توسط : علی پور

طراحی سایت در مشهد برای بسیاری از کاربران وردپرس پیش آمده است با خطاهای متداول مواجه شود . خطای خیال و خاطر PHP یکی این خطاهای فراگیر است که کاربران را به دردسر می‌اندازد. در این نوشته ی علمی قصد داریم با ارائه راهکاری به شما یاری کنیم تا در وردپرس از شر خطای خیال PHP خلاص شوید.


شاید تا به اینک با این خطا مواجه شده باشید :

Fatal error: Allowed memory size of ######## bytes exhausted (tried to allocate ## bytes) in /home/user/public_html/wp-includes/phpfile.php on line 80.

قبلی از اینکه شروع نمایید به ناسزا گفتن به سرور هاست سی پنل یا هاست وردپرس خود و زمین و بعد از ظهر بایستی بدانید که می توانید خیلی شل این اختلال را حل نمایید. این رخداد وقتی می افتد که یک plug-in یا اکستنشن تازه نصب کرده باشید یا دیتای وردپرس شما به مرور عصر حجم بیشتری پیدا کرده است که موجب نیاز به پروسس و رم اضافه خواهد بود. طریق های مختلفی برای برطرف کردن این خلل موجود هست.

پیشنهاد وب سر: بهترین طریق خطایابی وردپرس در سی پنل

آسانترین راه از کار پرتاب کردن هر اکستنشن نصب شده تازه است و می بایست رویت کرد که این کار اختلال را حل میکند یا خیر. منش دیگر افزایش دادن فضای خیال وب سایت تان است که به روش ذیل میتوانید این فعالیت را انجام دهید : در جايگاه اول لازم است که حجم خاطر PHP جانور را تغییر دهید. اما برای این کار ابتدا از شرکت هاست خود درباره آن سؤال نمایید. اما در حالتی‌که می‌خواهید خودتان آن را انجام دهید، پوشه php.ini خود را مکان یابی کرده و بعد این کار را انجام دهید! این آدرس را مکان یابی کنید :

خطای خاطر PHP nv در وردپرس

1 memory_limit = 32M ; Maximum amount of memory a script may consume

32 مگابایت را به 64 مگابایت یا حتی در صورت قابلیت و امکان 96 یا 128 مگ تغییر تحول دهید. برخی از هاست ها یک حجم محدودی را برای حافظه PHP به شما ارائه می دهند. اگر نمی توانید به پوشه php.ini خود دسترسی پیدا نمایید، شاید باید همین تنظیمات را به فایل htcaccess. واقع در فولدر نصب اصلی خود در وردپرس در هاست cPanel، وارد فرمایید. خود وردپرس هم در فایل کانفیک گزینه ای برای اینکار دارد. کافیست فولدر wp-config.php را باز کرده و فرمان زیر را در آن قرار دهید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: